29. maj 2024 14:27

Razvojna agencija Srbije: Srpski proizvođači predstavljaju se na sajmu robnih marki "PLMA 2024" u Amsterdamu

Izvor: TANJUG

podeli vest

Razvojna agencija Srbije: Srpski proizvođači predstavljaju se na sajmu robnih marki "PLMA 2024" u Amsterdamu

Foto: Shutterstock.com/View Apart, ilustracija

AMSTERDAM - Na Međunarodnom sajmu robnih marki „PLMA 2024“, koji se juče i danas održava u Amsterdamu 35 srpskih proizvođača predstavlja proizvodne programe u halama za prehrambene proizvode i za neprehrambene proizvode, objavila je Razvojna agencija Srbije (RAS).

U okviru prehrambenog štanda, 28 firmi iz Srbije nudi proizvode od smrznutog voća i povrća, niskokaloričnih džemova i voćnih namaza, preko ovsenih kaša, sušenog i čokoladiranog voća i slatkiša do raznih vrsta testenina, namaza, gotovih supa.

U hali prehrambenih proizvoda izlažu Agranela, Aleksandrija Fruška Gora, Budimka, Candy Rush, Cg Foods Europe, Cold Presso, Dem, Don Don, Flora, Frucom Food, Itn Group, Jaffa, Jugotrejd, Laki, M Pet Pr, Moravka Pro, Master Fruts, Min Komerc, Minela, Mitsides Points, Nn Tel, Ns Bomi, Packom International, Prest, Stanić, Unijapak, Zdravo Organik i Yumis.

S druge strane, proizvodni programi srpskih izlagača u neprehrambenoj hali promovišu plastičnu ambalažu sa primenom u različitim industrijama, drvenu ambalažu, kozmetičke proizvode, kućnu hemiju, pribor za manikir, pedikir, negu lica.

U hali za neprehrambene proizvode predstavlja se sedam izlagača i to Beohemija, Hemijska industrija Dalia, DIN tim, JMC, Nevena, Ultrapapir i Umprom.

PLMA Amsterdam predstavlja vodeću poslovnu, sajamsku manifestaciju u okviru koje se sastaju proizvođači sa predstavnicima najvećih svetskih maloprodajnih lanaca.

Ovogodišnje izdanje okuplja više od 15.000 svetskih trgovaca, koji predstavljaju supermarkete, hipermarkete, diskonte, robne kuće, apoteke kao i uvoznike, distributere, konsultante, agente za prodaju i stručnjake za ambalažu i dizajn sa ciljem sagledavanja novih poslovnih ponuda, proizvoda i tehnoloških inovacija.