Veljko Odalović: Kurti pokušava da isključi Srpsku listu iz izbora ,favorizuje druge da bi ostvario cilj
3. januar 13:06
17. jul 2023 10:47
podeli vest
SAN FRANCISKO - Kompanija Tviter izgubila je skoro 50 odsto prihoda od reklama, od kada ju je prošlog oktobra preuzeo Elon Mask, prenosi BBC.
To je saopštio Mask i dodao da Tviter u junu nije zabeležo povećanje prodaje reklama koje je očekivao, ali da juli "nešto više obećava".
Tviter se bori sa velikim dugom, a novčani tok (cashflow) je i dalje negativan, rekao je Mask tokom vikenda.
"Moramo da postignemo pozitivan novčani tok pre nego što preduzmemo bila šta drugo", napisao je Mask u jednom od Tvitova.
Nakon otpuštanja hiljada zaposlenih i smanjenja računa za usluge u klaudu, Mask je rekao da je Tviter na putu da u 2023. ostvari prihod od tri milijarde dolara u odnosu na 5,1 milijardu dolara u 2021.
Međutim, navodi BBC mere smanjenja troškova nisu bile dovoljne da izazovu povratak oglašivača koji su otišli nakon promena u pravilima moderiranja sadržaja.
Megana Dar, bivša šefica u kompaniji Snep and Meta, koja je vlasnik novog Tviter rivala Treds, rekla je da se kompanija mučila pre nego što je Mask otkupio.
"Elon i Tviter su trenutno u iskreno teškoj poziciji. Ipak, da budemo fer prema Elonu, videli smo taj pad prihoda na Tviteru i rast prihoda od pre Elona - postoji neka vrsta stalnog pada", rekla je ona.
Direktorka za investicije kompanije Džej Em Fin, Lusi Kouts, smatra da je Mask "živopisna figura", koja će verovatno preokrenuti ovaj negativan trend, ali da će mu biti neophodno neko vreme da to postigne.
"Nažalost, on mora da plati dug od 11,57 miljardi evra do kraja jula, tako da ćemo možda videti veći pritisak na akcije Tesle ako Mask bude prinuđen da proda više udela u toj kompaniji", zaključila je Kouts.
U međuvremenu, Linda Ajakarino, koja je ranije bila šefica oglašavanja u NBCUniversalu, preuzela je funkciju izvršnog direktora Tvitera u junu, što je potez koji sugeriše da je prodaja reklama i dalje prioritet za kompaniju.
Ona je istakla da planira da se fokusira na video, kreatorska i trgovinska partnerstva, a navodi se i da je u ranim pregovorima sa političkim i ličnostima iz sveta zabave, izdavačima vesti i medijima.
3. januar 10:15
3. januar 09:27
3. januar 09:21
3. januar 09:00
3. januar 13:10
3. januar 12:00
3. januar 11:45
3. januar 11:15
2. januar 17:01
2. januar 16:10
1. januar 10:30
20. decembar 13:28
20. novembar 17:11
18. novembar 15:04
9. novembar 22:08
3. januar 13:16
3. januar 12:09
3. januar 11:47
31. decembar 13:00
27. decembar 17:34
3. januar 13:10
3. januar 07:26
2. januar 17:46