13. jun 2023 12:43

AMSS i Hajneken nastavili promociju odgovornog konzumiranja alkohola

Izvor: TANJUG

podeli vest

AMSS i Hajneken nastavili promociju odgovornog konzumiranja alkohola

Foto: TANJUG/STRAHINJA AĆIMOVIĆ

BEOGRAD - Auto-moto savez Srbije i kompanija Hajneken Srbija potpisali su danas u Beogradu sporazum o nastavku saradnje na temu odgovorne konzumacije alkohola.

Akcija pod nazivom "Kad ide tura, ne ide gas" održaće se, tako, drugu godinu zaredom.

 

Generalni sekretar Auto-moto saveza Srbije Milan Nikolić rekao je za Tanjug da je cilj akcije promovisanje poštovanja saobraćajnih propisa i saobraćajne kulture.

"Akcija je najbolje pogodila mlađe naraštaje, koji su nam i bili ciljna grupa. Naišli smo na sjajne reakcije - kako njih, tako i starijih. Svima njima podižemo svest kako bismo smanjili broj saobraćajnih nesreća", naveo je Nikolić.

 

Generalna direktorka kompanije Hajneken Srbija Neda Đokić istakla je da je cilj akcije da poruka o odgovornom konzumiranju stigne do svih vozača u Srbiji.

"Sa porukom 'Kad ide tura - ne ide gas', mi smo doprli do milion vozača u Srbiji. To je apsolutno uspešno, ali ne i dovoljno. Imamo motivaciju i podstrek da nastavimo dalje i produžimo našu saradnju, sa ambicijom da dopremo do sva tri miliona vozača, koliko ih ima u Srbiji - da ponavljamo tu poruku i utemeljimo je u svest vozača", rekla je Đokić.

 

Promo lice ovogodišnje kampanje je automobilista Nikola Miljković, najmlađi šampion Evrope na brdskim stazama.

"U karijeri sam vozio kola od 55 do 550 konjskih snaga. Što se ide brže, to se vreme reakcije smanjuje. Važno je ostati skoncentrisan i alkohol konzumirati odgovorno", izjavio je Miljković.

 

Miljković je pozvao vozače u Srbiji, a naročito one mlađe, kako kaže, željne dokazivanja, da ne zaborave da alkohol kod vozača izaziva sporije pokrete, lošiju procenu i smanjenu oštrinu vida.